Hello from FRANCE...

Rat Rod Bikes Bicycle Forum

Help Support Rat Rod Bikes Bicycle Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Joined
Oct 5, 2007
Messages
28
Reaction score
1
Location
South France
Rating - 0%
0   0   0
Y a t'il des membres qui parlent le Français..?

Nous avons 4 cruiser dont 2 Electra ( Relic Swing et Pajama Party ) et 2 autre un MBK et un sans marque traité Rat Rod.

Notre fille, 3 ans a un Tricycle Lil Giant, un Tricycle vintage des anées '60 Rat Rod, un petit cruiser Radio Flyer, un autre petit velo Radio flyer et un autre Radio flyer en bois..
 
Translated...

Does you have any members who speak French.? We have 4 cruisers including 2 Electras (Relic Swing and Pajama Party) and 2 others, an MBK and one unknown brand made into a Rat Rod. Our daughter, 3 years has a Lil Giant Tricycle , a Tricycle vintage from anées ' the 60 Rat Rod, a small Radio Flyer Cruiser, another small bicycle Radio wood flyer and another Radio operator flyer.

According to BabelFish :D


Bienvenue au forum de Rod de rat. Je ne parle pas français mais peux employer un programme de traducteur pour comprendre. Svp images de poteau de vos vélos.

Aaron
 
:shock: I don't speaka French,but I love there dressing and fries :!: :wink: EM
 
Spooky, votre fille est très mignonne !
 
ACD said:
Spooky, votre fille est très mignonne !

Thank you...!

Voila d'autres pics...

Mon RatRod Bike.



Le RatRod avec le MBK



Mon Electra Relic Swing.



Le Swing et la Pajama sur la remorque ..



Le tricycle vintage RatRod de ZOË..

 
Bienvenue au groupe. Je ne parle pas français, mais peux traduire ce que vous écrivez avec un programme de mot. Vous trouverez chacun ici pour être très utile et poli. Vélos très intéressants ! 8)



"le nom du SEIGNEUR est une tour forte ; la course juste à elle et sont sûre." Proverbes 18:10 Contrôle dehors :

http://www.castingcrowns.tv/
 
Spooky, vos vélos sont très intéressants. J'aime vraiment le blanc. Il semble drôle voir un MCDonalds en France. La France a la bonne nourriture. Mcdonalds n'a pas la bonne nourriture. J'essaye d'écrire des phrases simples ainsi le traducteur fonctionne correctement.
 
Salut Spooky, bienvenue sur le site le plus cool sur le web. Pas de snob ici, juste du monde qui aiment les vélos et les modifier. Si tu veux m'envoyer un message privé pour des questions ou autre, faut pas te gêner. Pas mal nickel tes bécanes :mrgreen:

Salut

Gérald

p.s. Steve, might look into making a french thread sometime. Custom cruisers are big in France and we might get more members.
 
Firewalker, while I did take French in High School all I can remember is how to order food... My secret is BabelFish Just Google translation click the Altavista Babelfish link (first one on my search) copy the foreign text into the box, click English to French and Voila! It's a very crude translation so you still have to guess but it makes it possible.
 
Re: picture

tnt1 said:
The picture of your station wagon is tuff I like older station wagons welcome Tony

Thank you.. Peugeot 403 de 1958 avec ma caravane Eriba Puck de 1965..

 
... El welcomea To rat rode Bikehs Ce? I dont know any language but my own, Can some1 tell him i said sweet car, bikes and that little red trike is sweet? Thanks!
 
Votre automobile est très intéressante ! Le campeur est une allumette parfaite. Je les aime tous les deux beaucoup.
 

Latest posts

Back
Top